Dag 22 - En typisk sak av mig att göra

Jag vet precis vad jag ska svara på den här. Fast jag vet inte hur. Det kan vara lite svårt att förklara! Men jag gör ett försök!
En typisk sak av mig att göra är att inte göra de jag egentligen borde i vissa tillfällen. T.ex: Om jag är på ett speciellt ställe där man typ är en gång om året eller tillochmed kanske bara är där en gång i livet. Dom gånger man borde göra en sak men jag till exempel fegar ut och inte gör det - Då har jag missat en chans jag aldrig mer kommer att få! Eller om jag har perfekta tillfällen att säga vad jag känner/tycker till en person, men jag bara håller käften. Då kan jag ångra mig så sjuuukt mycket att jag inte sa eller gjorde den där saken. För tänk om jag gjort de, då kanske allt hade varit helt anorlunda nu! Helt enkelt så borde jag borja ta mer chanser och risker. Man lever bara en gång och livet är aldeles för kort för att man ska gå och fundera. Sluta tänka, börja agera!
-
Hoppas ni förstod. Det var verkligen inte lätt att försöka förklara. Om jag nu ens lyckas?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback