Ändrade planer!

Inte orkade jag stiga upp kring 6 och följa med mamma då. Vaknade knappt klockan nio! Steg upp klockan tio, insåg att jag borde vakna nån gång.. Så på en timma har jag nu hunnit med: duscha.... och valt kläder. Jag är snabb! Men har ont i halsen, huudet håller på att sprängas och ont i kroppen.. allmänt förkyld!
ATT PACKA:
  • luftmadrass
  • sovsäck
  • filt
  • onepiece
  • kläder
  • godis
  • dricka
"De är ju inte så mycke... kanske tar en halvtimma i min takt. Måste hinna äta och fixa mig åxå.. så på en timma är jag klar! :) Men då har ju mamma hunnit sluta, så de är lika bra att jag åker med henne ner... "
'
Kände hur jag bara pratade med mig själv där... men jaja. Då vet ni hur jag tänker, när jag tänker högt. Ganska tjorvigt helt enkelt! Men hur som helst, jag far till Lelle sen far vi till Granis. Åh, älskar mina förkortningar :')
The cookie & Lelle, oslagbar kombination...
söt lugg♥
...+ Mooo'is, de kan inte bli bättre!!

nä, nu ska jag göra mig klar så jag kan fara till mina tjejer, puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback