rubrikrubikrubrik...

I lördags åkte jag, Agnes & Emmy till Piteå. Vi gick på stan ett tag. De var meningen att ja skulle köpa skor, jag hittade ett par. Men dom i affärn hittade inte min storlek även om den skulle finnas nånstans.. aja, inga skor för mig iaf. Kring 3 tog vi bussen till Bergsviken. Sen så var vi där på 24a. För er som int vet va de är så är de massor av band och sånt som spelar i 24 timmar. De var så fett roligt där. Jag är lite halft döv, iaf ont i öronen från allt ljud. Har träffat massor med azm människor. Sov ingening där... Elr nästan, men de gick som it å sova, de va så sjukt mke ljud över allt! Mamma hämtade mig och Agnes igår kring 1 på dagen.
.
.
Sen ja vakna har ja då bara sett på tv. De äger! fast ne.
Men mormor ska komma och rädda mig sen så ja kommer mig ner på byn!
Hör av er om ni vill göra nå. Fast ja kanske inte svarar, har slut pengar på mobilen. Ja då vet ni de åxå!


Pussar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback