Jag har tråkigt!

Undra hur många inlägg ja har gjort idag? Men jag har tråkigt. De har typ it hänt nå! Mormor kom hit. Ja orka int fara ner på byn för alla var bara otrogna mot mig å gjorde massa andra saker, de sög. Men ja var faktiskt duktig å gjorde en pizza till lunch. Den va fett god. Sen när mormor kom så gjorde vi en äppelpaj och havrekakor. Gott.
.
Imorgon ska ja va me nån. De har jag besämt. Vem som helst! Hör av er, snälla. Knr att ja måst få vara lite social nu!
.
Vi far nog till stugan onsdag eller torsdag. Mamma säger att de int finns nå snö kvar, så ingen skoter följer me. Men ifall de finns snö så står de två nya skotrar där och bara väntar på mig! Om ja då vågar köra Kims monster! :o den är så fett stor!
.
Aja, tråk inlägg. I know! Tror ja ska ta mig en dusch innan ja lägger mig å ser en film. Puuuss!


Kom och kolla på våran innebandyturnering!;) fast den är inte imorgon den är på onsdag men ändå :)<3

2011-04-18 // 22:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback