I want you, now!

Skolan idag ägde! De va fett varmt på idrotten, äntligen soool. ja, David och David förvirra mig. Nån är tillsammans med nåns syrra. Fatta inte riktigt dedär.. Jaja! David gav då Agnes en klockren spark rätt på låret. De ägde! Jag typ skratta hela lektionen åt de!
Efter skolan var jag till min kusin och fikade, hennes lilla prinsessa har fyllt 1 år! SötElla.
Aja, jag ägde idag. Eller de gör jag alltid, men jag har varit helt awesome idag.
lärarn - den är stor, blå och bor i vatten...
jag - FLODHÄST!!!
Agnes - Men är du dum!
läraren - en val...
men seriöst... flodhästar är blåa, stora och bor i vatten! :o daaah..
och hästbäbisar, de är väl ponnysar? för en ponny är liten, och bäbishäst är liten.. alltså samma sak?
ser ju då ingen större skillnad?  va tkr ni, kommentera så jag får se om jag är helt dum i huvudet!! :o
kramar/s


Föl: bäbishäst ;)

Ponny: ''Kortväxt'' häst ;)



Säger ju bara de.. du är sjukt smart -.-

2011-04-14 // 20:04:26

de är lite skillnad!

fölet har kortare svans!

den andra är en lite häst och de där är en liten hästa föl!

jag ser sjukt mkt skillnad!

2011-04-17 // 08:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback