Elias!

Elias undra om ja hade skrivit ett inlägg om han. Hade ja inte, så jag gör de nu.
För er som undra så var han här i helgen. Han är fett awesome, eller? Nä, men han är ju som onödigt lång. Fast den enda i min släkt som är lika cool som jag & min enda och bästa fjortisvän!
Och Elias... glöm inte att du är skyldig mig en cola och en pizza! Bäst för dig att du fixar en cocacola till påsk och tar med till stugan så jag får!
Ni kanske inte fattar men han drack upp en bit av min cola, resten hälde han salt i -.- och han åt från min pizza!


Aja, du är tiep helt awesome. Fjortiiiizveeennn! De ägde då du va i älvsbyn, kom å hälsa på oftare! Ta me din tuffa syster nästa gång! ;)
bild här då,



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback