Älskar dig mest!

Jag har kännt dig hela livet. Vi har alltid varit bästa vänner och gjort allt tillsammans! Från första dagen på dagis till idag så har vi alltid varit med varandra. Jag hoppas att de fortsätta vara så. Du är den kompis som står mig närmast och som känner mig bäst. Allt med dig är bara så bra. Du finns där för en i dom jobbiga stunderna och i alla dom glada. Allt vi gjort, ja vars ska man börja? Vi har försökt fånga fiskmåsar med fjärilshåv, fiskat småfisk från din brygga i timmar, ställt om klockan på dagis, spelat mariokart dygnet runt, tagit miljoner kort tillsammans, ätit ton med godis. Jag skulle kunna sitta hela natten och skriva ner minnen med dig! De finns så många, och alla är dom så grymt roliga! Du är som en syster för mig. Jag verkligen älskar dig mer än allt! Du är bäst,
Sara Burström! ♥


aaw.. känner nästan att tårarna börjar komma! Så fina minnen vi har tsm. Älskar dej Sanna! <3

2011-04-05 // 22:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback