Vackert!

Allt är vackert idag :) förutom jag då, mitt hår står åt alla håll och sminket är helt, blääh, orka it tvätta bort det igår! :)
Ja, igår var ju den stora dagen här, ddagen som vi planerat för i 476203569253 veckor! BRÖLLOPET! :)
Jag, mamma nadja och linn sjöng i kyrkan, nervöööst! ;o de var grymt läskigt! men det gick då bra :)
efterde var det fest till tp 12-1 kanske? javet it, var för trött för att hålla reda på klockan :) orkar int skriva nå mer, är helt trött å bara blä! Måste diska en MEGAJÄTTEÖVERSTOR disk ;o inte roligt! Jennifer kanske kommer senare? vet inte riktigt :)

Ni kan få några bilder :)


storebror och mamma håller tal tror jag :)

d tog så länge å ladda upp bilder:) vi tar d en annan gång! :)
PussN/s


» TJ

Ni var så duktiga när ni sjöng, både i kyrkan och på festen.

och Kim skulle hålla tal, å mamma bad om tystnad:-)

2010-11-17 // 19:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback