ny blogg... igen! :)

Ja, de här har nog min tredje blogg elr nå :) den här gången ska jag försöka blogga varje dag, även om jag vet att det it kommer gå men men :)

Fredag... härligaste dagen på veckan, efter lördag då :)
På skolan var det lungt. Först So, sen No efter de lunch sen musik, SLUT! :) Gick till Linn och Marcus efter skolan och hämtade trippeltången :) blir att använda den i morgon, ska på bröllop  så jag måsta ju vara fiin :)
Ska sjunga på bröllopet, inte kul! kommer vara hur nervös som helst! Jaja, snart kommer mamma hem, måste väl ut å skotta snöö!  :/  Men de ska ju nån göra åxå, idag äre min tur! (n'

Sen ikv kommer morbror och kusinerna hit. som ska nog sova här i till i morgon(: det kommer bli fullt hus i fleviken 18! :) Puss/s



Sötaste klassen :D <3 Eller?

2010-11-14 // 18:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback