Maria Montazami..

Sitter å ser på denna härliga människa, hon är så tuff! Maria Montazami :D
Idag på skolan fick vi tillbaka bokrecentitionen, fick ganska bra betyg och bara lite småfel och några saker som ja it ens fattat vad jag skrivit, I know - jag lyckas med de omöjliga :D
Franskaprovet hade ja spikat! (y' Men problemet är att jag inte kommer ihåg nått av de jag lärt mig till provet ;)

Träningen va NICE! (: bara 7 st som tränade, så man fick ett eget vapen, skönt att inte behöva dela med nån (y' Fick skjuta stående direkt!:) Serierna va jättebra : 3,4,3,3,5,2 - även om jag inte tränat på 3 veckor, men kände av lite i ryggen. Så tarde lungt i veckan så man kan åka skidor nästa vecka! :) Längtar! :)

Bilder från lägret kommer då jag lagt in dem på datorn, kanske är busig och tar lite bilder från Niklas hemsida(y' Jag bara ÄLSKAR bilderna där! :)

PussN/s



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback