måndag, vilken besvikelse!!

Ja, tanken var ju träning... men nä, min mamma tycker inte de ;o Min rygg är för dålig än!! MAJJS! ;o (feeelåt erika<3) Så jag måste sitta hemma och plugga till mongo-franskaprovet imorgon!! Gaah, jag får damp av att sitta stilla! nu har jag inte tränat på 3 veckor! ;o Jag tänker sälja min rygg, elr he den  på skroten för ingen vill ändå ha den, sen ska jag köpa en NY OCH BRA som håller!

Ja sitter nu och smsar! :) det blir man glad av (y' sociala människor älskar man!! ;D det är väl det som räddar min dag här ute i skogen! ;)

Engelska måste jag å träna, glosor till i morgon! Blääh, orkar inte med alla läxor hela tiden!
nu ska jag fortsätta där jag var! :)

Älskar dig! -    Kram<3/s



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback